Sunday, February 8, 2015

Kiri 2

Liisakene!
 
Sa said selle aastaga minu õeks, sa täitsid selle tühja koha minus, sa oled minu jaoks rohkemat kui õde. Sa oled mu parim sõbranna, mu tugi, mu kaaslane, mu usaldusisik, kokkuvõttes MU KÕIK. Tänu sinule olen see inimene, kes ma olen praegu, sa toetasid mind alati ja see aitas mul palju kasvada ja õppida ennast ning teisi rohkem usaldama. Sinuga võin avada oma südame ilma kartmata, ma võin sulle rääkida kõigest mis mu elus toimub ja mul pole kerge sulle öelda, et peagi näeme, aga ma tean ja usun, et me oleme alati koos. Selle osa südamest, mida sina täitsid, ei saa kunagi keegi endale. See koht on sinu ja ainult sinu.
 
Nagu ma sulle ka varem olen öelnud, muutusin ma palju, kui sa meie koju jõudsid. Mu elu muutus palju. Tänu sinule on mu elu selline nagu see on praegu, tänu sinule on mul praegu need sõbrad, sest tänu sinu tarkadele sõnadele sain aru, kes on tõelised sõbrad. Kui aus olla, siis ma ei tea mis ma teen homme, kui sa astud lennuki peale ja ma ei tea, mis ma teen neljapäeval, kui ärkan üles ja näen, et sind pole enam mu kõrval. Kõik need pühapäevad enne kooli, kui me ei tahtnud magada ja sa tegid alati oma lollusi, kõik need sarjade maratonid suvel, kui vaatasime vahel kuus tundi järjest Gossip Girl'i, kõik need kolmapäevased sushi söömised koos sinu, Antonia, Vicho ja Franciscoga, kõik need jäätise söömised pärast tunde jnejne. Kõik need asjad lähevad homme ja ma ei saa kunagi tagasi seda imelist aastat, mis ma koos sinuga veetsin.
 
Ma tean, et sa naased peagi tagasi oma elu juurde Eestis, mida sa igatsed, kuid ma palun sinult ainult ühte asja - ära meid ära unusta! Ma tean, et sa ei tee seda, kuid ma tahan, et sa mäletaksid mind täpselt sellisena nagu ma olin - kõik mu ebakindlused, mu vihastamised ja kõik hea samuti, sest ma pean tunnistama, et sa muutsid mind nii palju paremaks inimeseks, tõstsid mu enesekindlust ja panid mind ennast väärtustama. Sa oled tõsiselt imeline inimene. Ma armastan sind nii väga.
 
Mul ei jää üle muud, kui öelda sulle, et AITÄH KÕIGE EEST. Ja selle all ma mõtlen tõesti kõike - alates su olemasolust, kõik su hullumeelsed teod ja parimad naljad, su naer, su kallistused, su "como estas?", su "que paso", su "yapooo Cataaa", su "te amo" ja kõik kõik. Aitäh, et viisid mind kokku Francisco, Antonia ja Vichoga, kes on tõesti head sõbrad, nagu sa mulle ütlesid juba ka aasta alguses, et nad tunduvad tõesti inimesed, kellega sa tahaksid suhtlema hakata. See on üldse imetlusväärne, kuidas sa tunned inimesi ja paned tähele ka kõige väiksemaid detaile nende kohta ja see on uskumatu, kuidas sa oskad inimesi hinnata ja armastada. Sa oled imeline inimene, keda ei suudaks mitte keegi vihata, sest sa saad lihtsalt kõigiga nii hästi läbi ja ainult üks sõna sinu poolt paneb kõiki sind jumaldama ja ainult ühe sõnaga võid muuta päeva paremaks. Sa oled nii lahe inimene, sinuga igapäevaselt koos olles ei hakanud mul aasta aega järjest mitte kordagi igav.
 
Ma armastan sind väga Liisa, alati, ära selles kunagi kahtle. Sa oled kõige ilusam, armsam ja parem õde, kes mu ellu võis sattuda.
 
Alati sinu Cata.
 


 

 



 

2 comments:

  1. Lugesin õhtuga su blogi algusest peale läbi, plaanin ise ka Tšiili minna ja sain lugedes enesekindlust ja veel suuremat tahet veeta see üks aasta välismaal.
    Need kirjad olid mõlemad nii südamlikud, et pisarad hakkasid lihtsalt voolama, sul on väga vedanud, et sinu ellu sattusid nii toredad, armsad ja lahked inimesed.
    Oled särav ja inspireeriv isiksus, päikest sulle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Issand kui lahe! Nii tore on saada siiamaani meeldivaid kommentaare mu blogi ja tegemiste kohta. Kindlasti mine vahetusaastale, sa ei kujuta ette, kui palju võib inimene ühe aastaga õppida ja kogeda. Tšiili on meeletult vinge riik, kuhu aastaks minna ja hispaania keel on tulnud nii palju kasuks kasvõi reisides. Kui soovid, kirjuta mulle ka facebooki, oleksin väga-väga õnnelik :)

      Suur aitäh sulle selle toreda kommentaari eest!

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.